20 de setembre del 2011

CHAPEAU A CASA TARRADELLAS

Vull felicitar a Casa Tarradellas pel seu darrer i magnífic espot publicitari. Ho faig sense voler desmerèixer altres anuncis com el de Codorniu o el darrer d’Estrella Damm, espots que a banda de reclam cap al seu producte han exercit de campanya turística, i en alguns casos, millors que les campanyes institucionals que s’han succeït ens els darrers anys al nostre país.

Però aquest cop Casa Tarradellas ha complert a la perfecció aquell principi del món de la publicitat (AIDA) que diu que un espot ha d’aconseguir cridar l’atenció, despertar interès, incitar al desig i finalment portar a una acció de compra del producte o servei. Aquest darrer anunci aconsegueix tot això i a més transmet un missatge que et fa pensar i reflexionar. No m’estranya, per aquest motiu i d’altres, que l’espot amb pocs dies hagi revolucionat les xarxes socials al ser molt vist i comentat.

Veure la imatge d’aquell nen que arriba trist de la ciutat i aïllat en el seu mon dels videojocs i ipads i com poc a poc recupera l’alegria descobrint l’entorn rural, fan d’aquest anunci un excel·lent argument que ataca a les consciències.

La llum, la vida, les tradicions que s’inspiren del camp, de la terra, són elements que ara més que mai cal divulgar entre els més petits. La vida no és la consola, la vida és el camp i això cal remarcar-ho als nostres fills.

Vivim en un món cada vegada més virtual però cal aprofundir més en els valors que transmet el mon rural. Potser reforçant més els valors que transmet el camp; esforç, companyerisme, tradició... seriem més feliços.

Chapeau Casa Tarradellas!