24 de setembre del 2009

Canvi de rumb

En primer lloc, demano disculpes als internautes que seguiu el meu bloc pel retard en l’actualització dels meus comentaris. El motiu és que, darrerament, el to dels meus apunts de bloc era força dur, incisiu i directe, i, ho confesso, els meus amics i col·laboradors m’han aconsellat que no els pengés. Crec que tenien raó i per això els hi he fet cas. El que també he fet ha estat reflexionar sobre per què ho eren tant, de contundents i crítics. I la causa és ben simple: aquesta negativitat és fruït de la situació que vivim i patim, en especial els que hem triat estar tan immersos en la vida política. I, la veritat, no n’hi ha per menys.

Tampoc penso que sigui bo estar sempre fent reflexions de política en el bloc. Alguns dels amics que em segueixen de tant en tant també m’ho han dit. Per tant, intentaré fer un canvi i anar intercalant apunts de vida (la realitat ) i del món polític (la ficció), perquè, no ens enganyem, sovint sembla que els polítics no trepitgem de peus a terra sinó que vivim en un altre món paral·lel al de la gent del carrer.

Perdoneu, doncs, el meu retard però crec que en ocasions cal reflexionar sobre el que fem i, si és possible, reorientar el rumb.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Benvingut al mon dels humans, val mes tard que mai tot i que lo de la pell de xai a l´espatlla ja esta prou vist.
Una abraçada